1) Pilotní licence pro F-302 (zařazení: palubní stíhač)
1 log na Texanu> 3 logy na Talonu verze A>3 logy na F-302 s instruktorem>2 logy samostatného letu>zařazení do aktivní služby
2) Pilotní licence pro F-22 (zařazení: vzdušná obrana základny)
1 logy na Texanu>2 logy na Talonu verze A>1 log seznámení se s elektronikou na F-22*> 2 logy s instruktorem>1 log samostatného letu>zařazení do aktivní služby
3)Kurz pro Talon B (letoun blízké palebné podpory)
1 log Texan>2 logy Talon A>1 log Talon B s instruktorem>1 log sólo letu
********
4)Kurz pro dopravní vrtulníky (Black Hawk/Osprey/AH-6M Little Bird)
2 logy na Little Birdu (bez výzbroje)>2 logy letu s instruktorem na vámi zvolené helikoptéře>1 log samostatného letu
5)Kurz pro AH-6J Little Bird (vyzbrojená verze)
2 Logy na Little Birdu>2 logy na Little Birdu s balastní zátěží a instruktorem**>1 log na AH-6J s instruktorem
----------
*F-22 má sice stejně subsystémů jako F-302, ale narozdíl od ní se musejí kontrolovat
**Balastní zátěž simuluje podvěs 2 kulometů a v případě nutnosti se dá odhodit/u kurzu na ozbrojený Little Bird není sólo let, protože je nestabilní a VŽDY se v něm lítá ve dvou lidech.
----------
A teď ke kurzům:
1) V případě, že je jeden stroj (texan/talon/Little Bird) ve více kurzech/licencích, přenášejí se logy odlétané na něm do ostatních kurzů/licencí tzn. můžete přeskočit rovnou k dalšímu stroji
2) Možné scénáře letu:
a) standartní nudný cvičný let
b) let podle přístrojů za snížené viditelnosti
c) let s jedním motorem
d) let bez přístrojů (orientace dle pozemních bodů-řeky...) (hlavně pro piloty, co se chtějí specializovat na Close support)
e) simulovaný vzdušný souboj
f) létání ve vysokých a nízkých výškách